Zadnje pretraživanoObriši sve
Nema rezultata za traženi pojam!

UVJETI PRODAJE

1.    Opće odredbe uvjeta prodaje
Nositelj svih prava na internet stranici www.ronis.hr je trgovačko društvo Ronis d.o.o. (dalje u tekstu: Ronis). Ronis putem navedene stranice pruža uslugu prodaje putem svog servisa – Web trgovine Ronis (dalje u tekstu: Ronis). Korištenjem usluge Ronis i svih pridruženih stranica i servisa na www.ronis.hr domeni smatra se da su potrošači u svakom trenutku upoznati s ovim Uvjetima prodaje (dalje u tekstu: Uvjeti), te da ih u cijelosti razumiju i prihvaćaju. Ovi Uvjeti primjenjuju se na prava i obveze koja se odnose na kupnju proizvoda ili usluga putem Web trgovine Ronis te prava i obveze koje proizlaze iz sklapanja Ugovora o prodaji na daljinu (dalje u tekstu: Ugovor) između potrošača kao krajnjeg kupca i Web trgovine Ronis, smatraju se sastavnim dijelom takvih ugovora.Pružatelj usluge internet prodaje putem Web trgovine Ronis je Ronis d.o.o., Josipa Kozarca 1/A, 40000 Čakovec, Hrvatska (Croatia). Korisnike upućujemo da se prije kupnje upoznaju sa ovim Uvjetima te da iste redovito provjeravaju, kako bi bili upoznati sa svim vašim pravima i obvezama. Ronis pridržava pravo izmjene ovih Uvjeta u svako doba bez obaveze prethodne najave te neće biti odgovoran ni za kakve moguće posljedice proizašle iz takvih promjena. Navedene promjene stupaju na snagu objavljivanjem na ovim internet stranicama. Ronis pridržava pravo ukidanja usluge i promjene sadržaja kao i ostalih usluga i podstranica koje su sastavni dio Web trgovine Ronis u svako doba bez obaveze prethodne najave te neće biti odgovoran ni za kakve moguće posljedice proizašle iz takvih promjena. Navedene promjene stupaju na snagu objavljivanjem na ovim internet stranicama. Ronis pridržava pravo promjene, ograničenja ili prestanak pružanja usluge Web trgovine Ronis u svako doba bez obaveze prethodne najave, uključivo i djelomično ili može u potpunosti ograničiti pristup kao i pružanje određenih usluga korisnicima koji krše odredbe ovih Uvjeta te Općih uvjeta korištenja.

Korištenje usluga Web trgovine Ronis odobrava se isključivo punoljetnim osobama. Uporaba i korištenje Ronisa od strane djece ili osoba mlađih od 16 godina nije dozvoljena, te su roditelji i/ili skrbnici dužni o tome voditi računa, u protivnom preuzimaju sva prava i obveze nastale takvim korištenjem, a Ronis ne odgovara za eventualne posljedice takvog korištenja.

Kupljeni proizvodi koriste se na vlastitu odgovornost i isti se ne mogu smatrati zamjenom za liječničku ili nutricionističku terapiju. Ronis se u potpunosti odriče bilo kakve odgovornosti za točnost i/ili potpunost svih informacija i sadržaja koji se nalaze na www.ronis.hr. Ronis zadržava pravo pogreške u opisu i slici proizvoda.

Napomena: Slike proizvoda na Web trgovini Ronisu su ilustrativne prirode. Slika koja ilustrira proizvod na internetskoj stranici www.ronis.hr ne mora u potpunosti odgovarati stvarnom izgledu i sadržaju proizvoda te kupac takve prozvode ne može reklamirati s te osnove. Ronis će nastojati na Web stranicama www.ronis.hr objavljivati točne i aktualne podatke, ali ne preuzima odgovornost za točnost i potpunost istih.

2.    Uvjeti prodaje za ugovore sklopljene izvan poslovnih prostorija i ugovore sklopljene na daljinu
•    tu spadaju narudžbe obavljene putem Web trgovine Ronis, telefona, telefaxa ili pismeno uz odabranu dostavu na adresu kupca.
•    tu ne spadaju narudžbe obavljene putem Web trgovine Ronis, telefona, telefaxa ili pismeno uz odabrano preuzimanje naručene robe u poslovnicama Ronisa, ili ako je kupac naknadno odlučio robu preuzeti u poslovnici Ronisa. U tim slučajevima se ne radi o Ugovoru sklopljenom izvan poslovnih prostorija i ugovorom sklopljene na daljinu, jer se kupac prije obavljene kupnje može jasno uvjeriti u glavna obilježja robe ili usluge i po želji odustati od konačne kupnje, tj. sklapanja ugovora. Ugovor stupa na snagu i obvezuje od trenutka kada korisnik preuzme račun i robu.

3.    Sklapanje i raskid ugovora o prodaji sklopljenih izvan poslovnih prostorija i ugovore sklopljene na daljinu
Ovi Uvjeti kao i pojedini uvjeti prodaje naznačeni uz informacije o određenim proizvodima predstavljaju ponudu Ronisa za sklapanje Ugovora te korisnik kao kupac svojom registracijom, zaključivanjem narudžbe ili na drugi način utvrđen ovim Uvjetima iste prihvaća čime se smatra da je isti zahtjeva sklapanje Ugovor između korisnika i Ronis, a prema uvjetima prodaje navedenim u ovim Uvjetima.
Predmet i komercijalna svrha Ugovora je kupnja odabranog proizvoda ili usluge putem Web trgovine Ronis uz plaćanje odgovarajuće naknade - cijene toga proizvoda ili usluge. Ugovor se zaključuje sredstvima daljinske komunikacije (Ugovor sklopljen na daljinu) i to putem: tiskanih promidžbenih poruka s narudžbenicom, telefona s ljudskim posredovanjem i bez njega te Interneta.
Ugovor stupa na snagu i obvezuje od trenutka kada korisnik preuzme račun i robu. Ukoliko kupac preuzimanje naručene robe obavi u fizičkim poslovnicama Ronisa, u tom slučaju se ne radi o Ugovoru sklopljenom izvan poslovnih prostorija i ugovorom sklopljene na daljinu, jer se kupac prije obavljene kupnje može jasno uvjeriti u glavna obilježja robe ili usluge i po želji odustati od konačne kupnje, tj. sklapanja ugovora. Prehodno obavljena narudžba ga ne obvezuje. Ugovor stupa na snagu i obvezuje od trenutka kada korisnik preuzme račun i robu.
Kupac je pokazao namjeru da sklopi ugovor o kupoprodaji:
• odabirom plaćanja i dovršenjem narudžbe kao registrirani korisnik Ronisa,
• odabirom plaćanja i dovršenjem narudžbe kao gost korisnik Ronisa,
• odabirom plaćanja i dovršenjem narudžbe putem telefonskih linija poslovnica Ronisa
Ugovor stupa na snagu i obavezuje u trenutku kada Ronis potvrdi raspoloživost i cijenu robe i ovisno o načinu plaćanja autorizira plaćanje karticom, pošalje službenu obezujuću ponudu za plaćanje virmanom ili pošalje kupcu račun i obavijest o vremenu slanja pošiljke. Ugovor ne stupa na snagu samom obavljenom narudžbom i primitkom automatizirane poruke o obavljenu iste od strane sustava Web trgovin Ronis sustava, jer u trenutku obavljene narudžbe roba može promjeniti raspoloživost, cijenu ili specifikacije. Tek službena obvezujuća ponuda ili izdavanje računa potvrđuje cijenu i raspoloživost robe.

4.    Uvjeti i postupak kupnje
Glavne karakteristike proizvoda, način uporabe, cijene, posebne akcije i pogodnosti, načini plaćanja i dostave odnose se na one koji su važeći u trenutku zaključene narudžbe. Navedeni podaci će biti naznačeni uz svaki proizvod.
Cijena proizvoda, u koju je uključen iznos PDV-a i trošak dostave, vidljivi su u košarici za kupnju prije zaključenja narudžbe. Trošak dostave može biti vidljiv još i na nekim drugim dijelovima stranice. Sve informacije o potvrdi kupnje temeljem elektronske narudžbe dostavit će se na adresu elektroničke pošte kupca navedenu u postupku registracije/narudžbe ili u košarici za kupnju pri unosu podataka prilikom zaključivanja narudžbe. Sve cijene su izražene u eurima (€) i informativno u kunama. U sve cijene je uračunat PDV.
Ukoliko kupac ne zaprimi obavijest o potvrdi narudžbe, postoji mogućnost da je pogrešno unio adresu svoje elektronske pošte. U tom slučaju molimo kupca da nas kontaktira na: ronis@ronis.hr ili na telefonski broj +385 40 396 039 kako bi naša služba za korisnike provjerila je li narudžba zaprimljena. Ukoliko niste sigurni kako izvršiti kupnju, slobodno nas nazovite na broj +385 40 396 039 i pomoći ćemo vam ispuniti košaricu.
•    U postupku registracije ili kreiranja korisničkog računa, korisnik je obvezan odabrati naziv ili ime pod kojim će ostvarivati usluge i odabrati sigurnosnu zaporku te dostaviti valjanu e-mail adresu. Svi podaci potrebni za registraciju ili kreiranje korisničkog računa moraju biti istiniti pri čemu je izričito zabranjeno korištenje ili uporaba tuđih podataka.
•    Registracija ili korisnički račun kreiraju se samo za jednu osobu i nije dozvoljeno priopćavati podatke o registraciji ili korisničkom računu trećim osobama. Korisnik je obvezan čuvati podatke o svojoj sigurnosnoj zaporci i korisničkom računu. Nije dozvoljena uporaba tuđe registracije ili korisničkog računa.
•    Za kršenje odredbi Uvjeta iz ovog poglavlja, Ronis zadržava pravo, prema slobodnoj ocjeni, ugasiti registraciju ili korisnički račun korisnika, bez obveze naknade korisniku bilo kakvog troška ili štete.
•    Ukoliko kupac odabere preuzimanje robe u poslovnici Ronisa, Ugovor i stupa na snagu po preuzimanju i plaćanju robe uz izdavanje računa fizički. Ukoliko kupac za preuzimanje robe i računa odabere jednu od Ronis poslovnica, onda se ne radi o ugovoru sklopljenom izvan poslovnih prostorija ili ugovoru sklopljenom na daljinu.
•    Ukoliko kupac odabere dostavu robe kurirskom službom, ugovor stupa na snagu u trenutku kada djelatnici Ronisa kupcu dostave račun e-mailom, faksom ili poštom. U tom slučaju to se smatra ugovorom sklopljenom izvan poslovnih prostorija ili ugovorom sklopljenom na daljinu.
•    Nakon obavljene narudžbe (iskazane namjere korisnika da sklopi Ugovor), korisniku će biti dostavljena Potvrda o primitku narudžbe, odnosno predugovorna obavijest iz članka 57. st. 1. Zakona o zaštiti potrošača (Narodne novine, br. 41/2014), ovi Uvjeti te obavijest o pravu korisnika na jednostrani raskid Ugovora s obrascem za jednostrani raskid Ugovora iz članka 61. st. 1. i 2. Zakona o zaštiti potrošača (ovo će biti dostavljeno putem putem linka ukoliko se Potvrda o obavljenoj narudžbi dostavlja e-mailom ili pismeno u odvojenom dokumentu ukoliko se Potvrda o obavljenoj narudžbi dostavlja klasičnom poštom ili telefaxom).

5.    Cijena, opis, raspoloživost i fotografije proizvoda
Cijena, opis, raspoloživost i fotografije proizvoda su informativnog karaktera i ne predstavljaju obvezujuću ponudu tvrtke Ronis. Vaša narudžba se smatra potvrđenom i valjanom tek kada je kreiran račun. Ronis se odriče odgovornosti za greške nastale pri bilo kojem dijelu prezentacije  proizvoda, uključujući cijenu, opis, raspoloživost i sliku proizvoda. Naravno, trudimo se da to bude što točnije, da se te greške ne događaju, a kupac o nakon obavljene kupnje i isporuke ima pravo na povrat proizvoda u roku od 14 dana.
Cijena robe utvrđena je za svaki proizvod pojedinačno, a administriranje podataka na stranici vrši se poluautomatiziranim procesom. Iako proces administracije kontroliramo na više razina, isti je podložan ljudskoj ili softverskoj pogrešci. Tako se može dogoditi da se na stranici pojavi greška u opisu artikla, raspoloživosti, cijeni ili pogrešno prikazanoj slici proizvoda. Zbog velikog broja narudžbi koje se istovremeno primamo, može se dogoditi da informacija o raspoloživosti proizvoda iskazana na Internet trgovini, a koja se ažurira u vremenskim intervalima, ne bude istovjetna sa fizičkim stanjem na skladištu. Takve situacije su izvanredne, rijetke, ali neizbježne kod obrade preko 60.000 artikala dnevno. Za njih se Ronis d.o.o. unaprijed ispričava. Ronis će se u svakom slučaju maksimalno angažirati da naručeni artikl i u tom slučaju isporuči, uz prethodno informiranje kupca i njegovom pristanku na isporuku uz ispravljene uvijete prodaje (rok, cijena, opis, gdje god je moguća greška nastala). Ronis otklanja svoju odgovornost za posljedice opisane izvanredne situacije. Prodavatelj istaknute cijene ažurira na dnevnoj bazi zbog čega postoji mogućnost da cijene u trgovini budu različite od cijena na www.ronis.hr, no sve navedene cijene vrijede za kupovinu online neovisno o eventualnoj cijeni za isti proizvod u trgovini. Cijena proizvoda bit će ona koja je navedena u svakom trenutku na našoj mrežnoj stranici, osim u slučaju očite pogreške. Iako poduzimamo sve kako bismo osigurali da su cijene navedene na mrežnoj stranici ispravne, može doći do pogreške. Ako otkrijemo grešku u cijeni nekog proizvoda koji ste naručili, obavijestit ćemo vas što je prije moguće i dati vam mogućnost potvrđivanja narudžbe po ispravnoj cijeni ili otkazivanja narudžbe. Ako nismo u mogućnosti da vam se javimo, narudžba će se smatrati otkazanom, a svi plaćeni iznosi bit će vam nadoknađeni u cijelosti. Nismo dužni prodati vam neki proizvod po pogrešno navedenoj nižoj cijeni (čak i kada smo poslali Potvrdu o primitku narudžbe) ako je greška u cijeni očita i nedvojbena i mogli ste razumno shvatiti da cijena nije točna. Uz prethodno navedene uvjete, tvrtka Ronis d.o.o., neće biti odgovorna, bez obzira na uzrok ili trajanje, za bilo koje pogreške, netočnosti, ili druge nedostatke, neprikladnost ili neizvornost, informacija koje se nalaze na ovoj internetskoj stranici, kao i za bilo kakvo kašnjenje ili prekid u prijenosu informacija do korisnika, za bilo kakva potraživanja ili gubitke koji iz tog proizlaze. Ronis d.o.o. neće biti odgovorno za bilo kakva potraživanja ili gubitke treće strane, uključujući i izgubljenu dobit.

6.    Korisnik može jednostrano raskinuti Ugovor u roku od 14 (četrnaest) dana bez navođenja razloga.
Da bi korisnik mogao ostvariti pravo na jednostrani raskid Ugovora, mora obavijestiti Ronis o svojoj odluci o jednostranom raskidu Ugovora prije isteka roka i to nedvosmislenom izjavom poslanom poštom (na Ronis d.o.o., Josipa Kozarca 1/A, 40000 Čakovec, Hrvatska), telefaksom na +385 40 396 537 ili elektroničkom poštom na ronis@ronis.hr , u kojoj ćete navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona, telefaksa ili adresu elektroničke pošte, a može koristiti i navedeni pisani obrazac za jednostrani raskid Ugovora.
Korisnik nema pravo na jednostrani raskid Ugovora:

- ako mu je usluga u potpunosti ispunjena, a ispunjenje je započelo uz njegov izričit prethodni pristanak te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će izgubiti pravo na jednostrani raskid Ugovora ako mu usluga bude potpuno ispunjena,
- ako je predmet Ugovora zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, ako je bila otpečaćena nakon dostave,
- ako je predmet Ugovora roba koja je zbog svoje prirode nakon dostave nerazdvojivo pomiješana s drugim stvarima,
- ako je predmet Ugovora isporuka zapečaćenih audiosnimaka ili videosnimaka, odnosno računalnih programa, koji su otpečaćeni nakon isporuke ili isporučeni u digitalnom obliku (digitalne licence, bonovi, kodovi)
- ako je predmet Ugovora isporuka novina, periodičnog tiska ili magazina, s iznimkom pretplatničkih ugovora za takve publikacije.

Povrat robe uz umanjenu vrijednost radi degradacije proizvoda se primjenjuje u slučaju ako je rukovanjem robom drugačijim od onoga što je bilo potrebno kako bi se ustanovila priroda, osobine i funkcioniranje robe umanjena vrijednost robe (proizvod više nije kao nov i takav se se može se ponuditi drugim potrošačima bez da su umanjena njihova prava). Navedeno se temelji na Zakonu o zaštiti potrošača (NN 41/14, 110/15, 14/19), Članak 77, stavak 5 i Direktivi EU 2011/83/EU o pravima potrošača (Članak 14, stavak 3).

Obrazac za jednostrani raskid Ugovora koji se nalazi na linku: https://www.ronis.hr/obrazac-za-povrat-ronis.pdf korisnik može elektronički ispuniti i poslati u kojem će mu slučaju Ronis u roku od 1 radni dan dostaviti potvrdu primitka obavijesti o jednostranom raskidu Ugovora elektroničkom poštom. Rok za jednostrani raskid Ugovora iznosi 14 (četrnaest) dana od dana kada je korisniku ili trećoj osobi koju je korisnik odredio, a koja nije prijevoznik, roba koja je predmet Ugovora predana u posjed, odnosno u slučaju usluge, od sklapanja Ugovora. Ako korisnik jednostrano raskine Ugovor, izvršit će mu se povrat novca koji je od njega primljen, uključujući i troškove isporuke, bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 (četrnaest) dana od dana kada Ronis, odnosno Ronis zaprimi korisnikovu odluku o jednostranom raskidu Ugovora, osim ukoliko je korisnik odabrao drugu vrstu isporuke, a koja nije najjeftinija standardna isporuka koja je ponuđena. Povrat novca bit će izvršen na isti način na koji je korisnik izvršio uplatu. U slučaju da korisnik pristaje na drugi način povrata plaćenog iznosa, ne snosi nikakve troškove u odnosu na povrat. Povrat novca Ronis može izvršiti tek nakon što mu roba bude vraćena ili nakon što mu bude dostavljen dokaz da je roba poslana nazad. Korisnik je dužan robu predati ili je poslati na adresu Ronis d.o.o., Josipa Kozarca 1/A, 40000 Čakovec, Hrvatska, bez nepotrebnog odgađanja, a u svakom slučaju najkasnije u roku od 14 (četrnaest) dana od dana kada je Ronis, odnosno Ronisu, uputio svoju odluku o jednostranom raskidu Ugovora. Izravne troškove povrata robe korisnik mora snositi sam. Korisnik se moli da prije raskida Ugovora nazove na broj telefona 040 396 039 ili se javi na ronis@ronis.hr kako bi mu bio objašnjen postupak vraćanja robe. Korisnik je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.
Ako je na zahtjev korisnika izvršavanje usluge započelo tijekom roka za jednostrani raskid Ugovora, korisnik je dužan platiti Ronisu iznos koji je razmjeran onom što je isporučeno do trenutka kada je korisnik obavijestio Ronis o jednostranom raskidu Ugovora. Link za preuzimanje Informacijskog obrasca za jednostrani raskid ugovora o kupnji proizvoda ili usluga za korištenje kod ostvarenja prava potrošača na jednostrani raskid ugovora o kupnji proizvoda ili usluga trgovine: http://www.ronis.hr/obrazac-za-povrat-ronis.pdf 

7.    Uvjeti jednostranog raskida ugovora o prodaji za ugovore sklopljene unutar fizičke poslovnice Ronis
Tu spada roba kupljena direktno u poslovnicama Ronisa uz fizičko prisustvo kupca, tj. narudžbe obavljene putem Web trgovine Ronis, telefona, telefaxa ili pismeno uz odabrano preuzimanje naručene robe u poslovnicama Ronisa, ili ako je kupac naknadno odlučio robu preuzeti u poslovnici Ronisa. U tim slučajevima se ne radi o Ugovoru sklopljenom izvan poslovnih prostorija i ugovorom sklopljene na daljinu, jer se kupac prije obavljene kupnje može jasno uvjeriti u glavna obilježja robe ili usluge i po želji odustati od konačne kupnje, tj. sklapanja ugovora. Ugovor stupa na snagu i obvezuje od trenutka kada korisnik preuzme račun i robu.

Općenito povrat robe kupljene ili preuzete unutar fizičke trgovine nije moguć. Na poseban zahtjev potrošača, trgovac može u iznimnim slučajevima pozitivno odgovoriti i odobriti povrat. U slučaju da se povrat odobri, trgovac može ponuditi umanjenje iznosa uplaćenog novca. Razlozi mogu biti: otvaranje tvorničkog pakiranja, korištenje proizvoda, oštećenje proizvoda ili manja vrijednost proizvoda na tržištu zbog promjene cijene od strane dobavljača ili promjene u ponudi i potražnji. Trgovac određuje za koji iznos će ponuditi umanjeni ili puni povrat novaca i da li će isto uopće odobriti.

8.    Dostava i uvjeti dostave
• trošak dostave obračunava se automatski prilikom kupnje proizvoda i izdaje vam se račun na kojem se nalazi cijena kupljenih proizvoda i cijena dostave
• trošak dostave bit će iskazan u košarici uz cijenu proizvoda
• trošak dostave na području Republike Hrvatske je fiksan i iznosi 5 € bez obzira na težinu, volumen ili adresu kupca
• za iznos narudžbe iznad 100,00 €trošak dostave u cijelosti snosi Ronis
• rok isporuke proizvoda, kod kojih je navedeno da se nalaze na zalihi, na području cijele Hrvatske je 7 radna dana od dana zaključene narudžbe, izuzev proizvoda s posebnom napomenom
• u slučaju promjene roka dostave ili bilo koje druge važne okolnosti za izvršenje narudžbe, kupca će o tome odmah obavijestiti naša služba za korisnike
• dostava se vrši do prve prepreke za ručnog paletara. Ako se radi o stambenoj zgradi, dostavljač nije obvezan nositi proizvode do kata na kojem se nalazi kupac, već do ulaza u zgradu. Ukoliko je potrebna dostava na više katove zgrada moguće je dogovoriti Premium dostavu za koju nas kontaktirajte na e-mail webshop@ronis.hr.

9. Način i postupak plaćanja
Plaćanje cijene proizvoda i troškova dostave može se izvršiti na jedan od sljedećih načina:
a) Plaćanje kreditnom ili debitnom karticom. Naručeni proizvodi mogu se platiti online jednom od ovih kreditnih kartica: American Express, MasterCard, Diners, Visa ili Maestro.
b) Plaćanje općom uplatnicom. Proizvodi za koje je zaključena narudžba mogu se plaćati uplatom putem opće uplatnice u svim poslovnicama banaka, FINA-e ili uredima Hrvatske pošte. Nakon potvrde narudžbe, Ronis prosljeđuje e-mailom podatke potrebne za plaćanje općom uplatnicom. Sve podatke je potrebno točno upisati u opću uplatnicu i izvršiti uplatu u roku.
c) Plaćanje internet bankarstvom. Proizvodi za koje je zaključena narudžba mogu se plaćati putem internet bankarstva bilo koje banke u kojoj je otvorena mogućnost takvog načina plaćanja. Nakon potvrde narudžbe, Ronis prosljeđuje e-mailom sve potrebne podatke za izvršenje plaćanja.
d) Plaćanje predračunom (samo za pravne osobe). Pravne osobe imaju mogućnost plaćanja predračunom. Nakon potvrde narudžbe, Ronis na e-mail adresu kupca dostavlja predračun. Nakon primitka uplate u skladu s predračunom pokreće se postupak isporuke. 
e) Plaćanje gotovinom - pouzećem. Prilikom preuzimanja pošiljke dostavljaču se plaća cjelokupni iznos naznačen u računu uključujući i trošak dostave.
f) Plaćanje Leanpay- online plaćanje na rate bez kamata, 9-36 rata bez kamata. Lenpay omogućuje brzo i jednostavno plaćanje na rate preko interneta. Za plaćanje na rate u košarici odaberite Leanpay kao vrstu plaćanja.

*Plaćanje karticom online vršite sigurnim protokolom putem WSPay sustava ili PayPal-a.


10. Reklamacije i prigovori
Naručeni proizvodi pakirani su na način da se uobičajenom manipulacijom u transportu/dostavi ne oštete. Kupac je dužan prilikom preuzimanja pregledati pakiranje pošiljke. Ukoliko pakiranje pošiljke ima vidljivih oštećenja/nedostataka, preporučujemo da kupac odbije primitak iste jer postoji mogućnost da je proizvod unutar takvog pakiranja oštećen. Odbijanjem primitka, dostavna služba će pošiljku vratiti Ronisu, uz napomenu da pošiljka sadrži nedostatak. Kupac je dužan pregledati isporučeni paket i evidentirati oštećenja ambalaže i/ili naručenih artikala u roku od 24 sata nakon preuzete pošiljke te oštećenja prijaviti na e-mail adresu webshop@ronis.hr. Kupac je dužan prilikom primitka pošiljka provjeriti da li je s istom dobio pripadajući jamstveni list. Ukoliko kupac u roku od 7 dana po primitku pošiljke ne prigovori da nije dobio jamsteni list, smatra se da vezano za to nema prigovora i da je isti primio s pošiljkom. Reklamacije vezane za nedostatke proizvoda te svi ostali prigovori mogu se izjaviti u pisanoj formi putem elektroničke ili obične pošte te usmeno putem telefona:

• na e-mail adresu: ronis@ronis.hr
• na broj telefona: +385 40 396 039
• na adresu: Ronis d.o.o., Josipa Kozarca 1/A, 40000 Čakovec, Hrvatska

Opravdanost reklamacije i dijagnostiku kvara provodi ovlašteni servis naveden u jamstvenom listu. U slučaju da ovlašteni servis donese zaključak da kvar/nedostatak ne ulazi pod jamstvo (fizičko oštećenje, nepropisna upotreba, strujni udar..), kupac se može odlučiti na plaćanje popravka ili na primanje proizvoda u istom stanju natrag. U slučaju opravdane reklamacije provodi se reklamacijski postupak prema jamstvenim uvjetima opisanim u jamstvenom listu. Ukoliko se radi o oštećenju i/ili neispravnosti isporučene robe, kupac šalje robu uz obavezno priloženi jamstveni list i račun, na trošak Ronisa kurirskom službom Overseas ili CityEx. Ukoliko to nije u mogućnosti, dužan je obavjestiti Ronis o tome kako bi dogovorili prihvatljiv i siguran način slanja robe na reklamaciju. Ronis vrši prikup reklamirane oštećene, neispravne ili pogrešno isporučene robe o svom trošku, ukoliko se utvrdi da je reklamacija opravdana te da kupac nije utjecao na neispravnost, oštećenje ili bilo kakav nedostatak robe. U slučaju spora oko opravdanosti reklamacije i/ili načina na koji je proizvod vraćen proizvod će se dati na vještačenje vještaku ili stručnoj pravnoj osobi. U slučaju da se vještačenjem utvrdi opravdanost reklamacije, sav trošak zamjene proizvoda snosi Ronis, a u slučaju neopravdane reklamacije trošak će snositi kupac.
U skladu s EU Uredbom br. 524/2013, ovlašteni ste riješiti Vaš potrošački spor izvan sudskim putem, odnosno putem platforme za online alternativno rješavanje sporova, dostupne na Internet adresi http://ec.europa.eu/consumers/odr, a u skladu s Zakonom o alternativnom rješavanju potrošačkih  sporova  (NN  121/16,  32/19)  putem  jednog  od  sljedećih  tijela  za  alternativno  rješavanje potrošačkih sporova: 
 
1.  Centar  za  mirenje  pri  Hrvatskoj  gospodarskoj  komori,  Zagreb,  Rooseveltov  trg  2, web adresa: http://www.hgk.hr/centar-za-mirenje/o-mirenju 
2.  Sud  časti  pri  Hrvatskoj  gospodarskoj  komori,  Zagreb,  Rooseveltov  trg  2,  web adresa: http://www.hgk.hr/sud-casti-pri-hgk/o-sudu-casti  

11. Jamstvo za ispravnost prodanih proizvoda i servis
Proizvodi za koje dajemo jamstvo u skladu sa zakonom i jamstvom određenim od strane proizvođača imaju jamstveni list. Pravo na korištenja jamstva ostvaruje se uz predočenje računa i jamstvenog lista. Kupac je dužan čuvati jamstveni list i račun. Datum izdavanja računa je datum početka aktiviranja jamstva. Uz opis proizvoda nalazi se podatak na koji period je osigurano jamstvo za određeni proizvod.
U slučaju izdavanja jamstvenog lista kojim proizvođač jamči ispravnost proizvoda u tijeku određenog vremena, kupac može, ako proizvod nije ispravan zahtijevati da se taj proizvod u razumnom roku popravi, ili da mu se umjesto popravka preda drugi takav ispravan proizvod. Ukoliko za vrijeme trajanja jamstvenog roka nastupi neispravnost proizvoda isti se dostavlja u ovlašteni servis naveden u jamstvenom listu.
Pravo na korištenje jamstva ostvaruje se isključivo uz predočenje računa. Kupac je dužan čuvati jamstveni list i račun. Neispravnost proizvoda nastala kao posljedica nepravilnog korištenja i/ili nepostupanja u skladu s uputama nije osigurana jamstvom. Servisiranje i prodaja zamjenskih dijelova za kupljeni proizvod osigurana je putem ovlaštenih servisera navedenih u jamstvenom listu.

12. Odgovornost za materijalne nedostatke
Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, na odnose između potrošača (krajnjeg korisnika) i RONIS d.o.o., u slučaju materijalnog nedostatka na proizvodu se primjenjuju odredbe Zakona o obveznim odnosima (NN 35/05, 41/08, 125/11, 78/15, 126/21) o odgovornosti za materijalne nedostatke. Isti se primjenjuju neovisno i Jamstvenom listu i jamstvenim uvjetima. Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke stvari koje je ona imala u trenutku prijelaza rizika na kupca, bez obzira je li mu to bilo poznato. Prodavatelj odgovara i za one materijalne nedostatke koji se pojave nakon prijelaza rizika na kupca ako su posljedica uzroka koji je postojao prije toga. Predmnijeva se da je nedostatak koji se pojavio u roku od šest mjeseci od prijelaza rizika postojao u vrijeme prijelaza rizika, osim ako prodavatelj ne dokaže suprotno ili suprotno proizlazi iz naravi stvari ili naravi nedostatka.

Materijalni nedostaci postoje:
1.    ako stvar nema potrebna svojstva za svoju redovitu uporabu ili za promet,
2.    ako stvar nema potrebna svojstva za posebnu uporabu za koju je kupac nabavlja, a koja je bila poznata prodavatelju ili mu je morala biti poznata,
3.    ako stvar nema svojstva i odlike koje su izrijekom ili prešutno ugovorene, odnosno propisane,
4.    kad je prodavatelj predao stvar koja nije jednaka uzorku ili modelu, osim ako su uzorak ili model pokazani samo radi obavijesti,
5.    ako stvar nema svojstva koja inače postoje kod drugih stvari iste vrste i koja je kupac mogao opravdano očekivati prema naravi stvari, posebno uzimajući u obzir javne izjave prodavatelja, proizvođača i njihovih predstavnika o svojstvima stvari (reklame, označavanje stvari i dr.),
6.    ako je stvar nepravilno montirana pod uvjetom da je usluga montaže uključena u ispunjenje ugovora o prodaji,
7.    ako je nepravilna montaža posljedica nedostataka u uputama za montažu.

Ako je proizvod kojem se dokaže materijalni nedostatak za koji je odgovoran trgovac, RONIS d.o.o. će otkloniti nedostatak u razumnom roku, te kupcu predati ispravnu stvar. Ukoliko to nije moguće, RONIS d.o.o. će kupcu predati zamjenski proizvod istih ili boljih specifikacija, ili vratiti novac za kupljeni proizvod raskidom ugovora o prodaju. Trošak vještačenja radi utvrđivanja materijalnog nedostatka prema Zakonu o izmjenama i dopunama Zakona o obveznim odnosima (NN 126/21, na snazi od 1.1.2022.) prvih godinu dana od kupnje snosi trgovac, neovisno o tome je li odgovornost za nedostatak na trgovcu ili na potrošaču. Trgovac može od potrošača tražiti povrat plaćenog vještačenja, ako se ustanovi i dokaže da trgovac nije odgovoran za nedostatak. Prema istom Zakonu, prilikom ostvarivanja prava na uklanjanje nedostatka kupac ima pravo izbora između popravka i zamjene stvari, osim ako bi odabrani način uklanjanja nedostatka bio nemoguć ili ako bi njime u odnosu na drugi način uklanjanja nedostatka prodavatelju nastali nerazmjerni troškovi uzimajući u obzir sve okolnosti, a osobito vrijednost stvari bez nedostatka, značaj nedostatka i pitanje može li se popravak odnosno zamjena obaviti bez znatnih neugodnosti za kupca. U slučaju utvrđenog materijalnog nedostatka, ništa od navedenoga ne umanjuje zakonska prava potrošača ili trgovca u odnosu na u tom trenutku važeći Zakon koji se može primjeniti.

Ako je kupac na temelju izjava proizvođača ili njegova predstavnika očekivao postojanje određenih svojstava stvari, nedostatak se ne uzima u obzir ako prodavatelj nije znao niti morao znati za te izjave, ili su te izjave bile opovrgnute do trenutka sklapanja ugovora ili one nisu utjecale na odluku kupca da sklopi ugovor.
Proizvođač, u smislu odgovornosti za materijalne nedostatke i jamstva za ispravnost prodane stvari, je proizvođač stvari, uvoznik stvari i svaka druga osoba koja se predstavlja kao proizvođač stavljanjem svojega imena ili naziva, žiga ili druge oznake na stvar.

13. Zaštita podataka pri kupnji
Ronis se obvezuje poštivati anonimnost i privatnost korisnika trgovine Ronis te će podatke koristiti i obrađivati isključivo u svrhu i namjenu određenu ovim Uvjetima. Ronis može prikupljati osobne podatke korisnika, kao što su ime, adresa, OIB, telefonski broj ili e-mail adresa samo ako iste korisnik dobrovoljno dostavi Ronisu.
Ronis će navedene podatke koristiti isključivo u svrhu ispunjena ugovornih obveza te što boljeg uvida i razumijevanja pojedinačnih potreba, navika i zahtjeva korisnika kao i daljnjeg razvijanja te kvalitetnijeg pružanja svih usluga Ronisa. Ronis prikuplja, obrađuje i objavljuje podatke o korisnicima koji se odnose na način uporabe Web trgovine Ronis bez otkrivanja identiteta korisnika i/ili osobnih podataka koji omogućuju otkrivanje identiteta korisnika.
Ronis prikuplja i bilježi podatke o IP-adresi (Internet ProtocolAddress) korisnika ili o lokaciji računala za potrebe sistemskog administriranja, rješavanja kvarova, potvrde preuzimanja sadržaja ili unapređivanja tehničkih aspekata internetskog servisa. Ronis će automatizirano bilježiti podatke o navikama korištenja Web trgovine Ronis od strane korisnika, među ostalim i zapisničku datoteku o posjećenosti određenih stranica i/ili sadržaja. Takve podatke Ronis će koristiti isključivo u svrhu unapređivanja svoje usluge te prilagodbe i individualizacije promotivnih aktivnosti prema potrebama pojedinog korisnika.
Ronis ne bilježi broj vaše kreditne kartice niti pohranjuje transakcijske podatke. Ronis za naplatu kreditnih kartica koristi usluge treće strane, ovlaštene banke, koja enkripcijom štiti vaše podatke.

14. Komunikacija Ronisa s korisnicima
Registracijom dajete suglasnost da vas Ronis u svrhu promocije usluge i proizvoda može putem elektroničke pošte obaviještavati o promjenama ili dodavanja sadržaja stranicama, popustima, akcijama, proizvodima ili promjeni načina pružanja usluge. Korisnik može u svakom trenutku opozvati navedenu suglasnost.

15. Komentari i prijedlozi 
Vaši su komentari i prijedlozi uvijek dobro došli. Molimo šaljite nam ih na email adresu ronis@ronis.hr, svi će biti pažljivo razmotreni, a na iste očekujte naš odogvor u najkraćem roku.

16. Primjena Zakona EU i RH u odnosu na Uvjete prodaje
Ništa od navedenoga u ovim Uvjetima prodaje i poslovanja ne umanjuje zakonska prava potrošača ili trgovca u odnosu na u tom trenutku važeći Zakon EU ili RH, osim specifičnih odluka i i primjena istog Zakona, a koje isti dopušta.


  • Ronis Čakovec
  • Svetojelenska cesta 25, Čakovec
  • +385 40 396 039
  • ronis.ck@ronis.hr
  • Radno vrijeme:
  • Radnim danom i subotom od 8 do 20 sati. Nedjeljom i praznikom zatvoreno.
  • Ronis Zagreb
  • Avenija Dubrovnik 15A, Zagrebački Velesajam
  • +385 1 6620 705
  • ronis.zg@ronis.hr
  • Radno vrijeme:
  • Radnim danom od 9 do 19 sati Subotom od 9 do 14 sati
  • Webshop
  • Svetojelenska cesta 25, Čakovec
  • +385 40 396 536
  • webshop@ronis.hr
  • Radno vrijeme:
  • Radnim danom od 8 do 16 sati
Webshop
  • Rezerviraj termin u Hi-Fi slušaoni
  • Avenija Dubrovnik 15A, Zagrebački Velesajam
  • +385 1 6620 705
  • ronis.zg@ronis.hr
  • Radno vrijeme:
  • Radnim danom od 9 do 19 sati Subotom od 9 do 14 sati